Nasze biuro rachunkowe oferuje również klientom skuteczne reprezentowanie ich przed Urzędem Skarbowym oraz Zakładem Ubezpieczeń Społecznych. Duże doświadczenie, a także szeroka wiedza pozwala na przygotowywanie wszelkiego rodzaju pism i wniosków do Urzędu Skarbowego, takich jak chociażby o rozłożenie zaległości podatkowych na raty, wydanie indywidualnych interpretacji do właściwej Izby Skarbowej czy też w kwestiach związanych ze zgłoszeniem rachunku bankowego, nadaniem numeru NIP czy dotyczących wszelkich zmian adresowych. W razie potrzeby w krótkim okresie jesteśmy w stanie przygotować niezbędne dokument, jakie wymagane są w przypadku kontroli ze strony Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Pomagamy zarówno w przypadku spraw będących już w toku, lecz również tych nowo zarejestrowanych. Wymienione organy wymagają od nas specjalnych pełnomocnictw, po złożeniu których będziemy mogli w skuteczny sposób reprezentować Państwa we wskazanych sprawach. Nasi specjaliści zapraszają do kontaktu, jesteśmy przekonani, że uda nam się nawiązać długofalową, owocną współpracę.